adfilekhoneh تیر ۲۵, ۱۴۰۱ 0 نظر

چرا فایل خونه؟

چرا فایل خونه؟

دنبال فایل هستید؟ نمی دانید در این آشفته باز ملک چه کنید! با فایل خونه همراه باشید.

چند سالی است که سایت های مختلفی در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت خود را آغاز کرده اند، وجود چنین سایت هایی با توجه به شرایط اجتماعی و استفاده روز افزون شهروندان از اینترنت را میتوان یک اقدام موثر و کاربردی بدانیم. در همین مسیر ما در فایل خونه پای به این عرصه گذاشته ایم تا در این مسیر به هموطنان عزیز برای یافتن ملک مورد نظر خود یاری دهیم.

اهداف ما:

طبیعی است که وقتی به فکر راه اندازی چنین بستری افتادیم، هدف خود را بر این اساس گذاشته ایم که کاربرانی که به وب سایت فایل خونه مراجعه می کنند بدانند که این وب سایت به صورت کاملا تخصصی و متمرکز تنها بر روی خرید خانه برای شهروندان و معرفی فایل های مناسب آپارتمان کار می کند، اینجا بستری برای درج آگهی های همگانی نیست و تنها به فایل هایی پرداخته می شود که بیش از پیش مورد نیاز مخاطبان است.

 

چه موقعیت یا شهرهایی را پوشش می دهیم؟

در فایل خونه با فعالیت در دو منطقه آغاز بکار میکنیم، بخشی از استان البرز و بخشی از استان تهران که به مرور بر این مناطق افزوده خواهد شد، البته اکنون هیچگونه برنامه ای برای گسترش شهرها به غیر استان تهران و البرز در دستور کار مجموعه فایل خونه نیست.

 

آیا درج ملک در وب سایت شامل هزینه می شود؟

اکنون به دلیل شیوه ای که درج آگهی ها صورت میگیرد هیچ گونه هزینه ای بابت درج فایل در وب سایت دریافت نمی شود، همانطور که گفته شد فایل خونه همانند سایت های درج آگهی نیست که توسط کاربران آگهی ها درج شوند به همین دلیل دریافت وجه بابت درج هر آگهی به صورت جداگانه وجود ندارد. که در صورتی شرایط درج آگهی در وب سایت تغییر یابد مراتب از طریق بخش اخبار و اطلاعیه ها به کاربران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

چرا فایل خونه را انتخاب کنیم؟

سوال مهمی است، اینکه چرا در میان سایت های درج آگهی ملک ما فایل خونه را انتخاب کنیم. فایل خونه سایتی نیست که روزانه هزاران آگهی منتشر کند، بلکه در این سایت به فایل فروش آپارتمان، ویلا به صورت متمرکز پرداخته میشود و بر همین اساس به جای پرداختن غیر تخصصی به صد ها فایل، چند فایل را به صورت تخصصی دنبال میکنیم تا به نتیجه ی پر بازده ای هم برای خریدار و هم فروشنده برسیم.

 

در نتیجه، اگر شما ملکی در اختیار دارید که میخواهید توسط یک تیم مجرب زیر ذره بین قرار گیرد و به فروش برسد، اکنون می توانید با فایل خونه در ارتباط باشید.

پیام بگذارید