adfilekhoneh فروردین ۱۰, ۱۴۰۲ 0 نظر

اجاره بهای مسکن در مناطق شمالی تهران

اجاره بهای مسکن در مناطق شمالی تهران

در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی هستیم و پس از یک وقفه ی کوتاه در بازار مسکن، کم کم باید منتظر فایل ها و قیمت های بروز شده ی مسکن باشیم. مناطق شمالی تهران که منطقه یک نامیده می شود جزو مناطق پرطرفدار برای کسانی است که از سرمایه کافی برای رهن و اجاره یا خرید خانه در این مناطق برخوردار هستند. اکنون با توجه به رکود تقریبی که در بازار مسکن به وجود آمده است اما همچنان قیمت های مسکن سر به فلک کشیده است.

برای نمونه اگر قصد اجاره مسکن در منطقه یک ( تجریش ) را داشته باشید باید خود را برای یک مبلغ بیعانه بین 400 الی 1 میلیارد و نیم آماده کنید، که بسته مقدار پول پیش اجاره ای معادل 5 تا 40 میلیون تومان در نظر بگیرید. این در حالی است که در مجاورت تجریش، محله ی زعرافیه شرایط تقریبا مشابه یا نزدیک به دو برابر است. 20 تا 40 میلیون اجاره و 200 الی 2 میلیارد و نیم پول پیش از مستاجرین درخواست می شود.

پرونده این موضوع در همین جا ختم نمی شود، اگر نظر شما برای اجاره مسکن در الهیه تهران باشد، رقمی معادل 30 الی 50 میلیون تومان و مبلغ بیعانه 400 تا 2 میلیارد در نظر بگیرید تا بتوانید یک خانه نزدیک به 110 متر اجاره کنید. از این رو در میان این محله ها شاید محله ای که کمی رقم کمتری داشته باشد. باغ فردوس است.

محله باغ فردوس 20 الی 35 میلیون برای اجاره و 500 الی 1 میلیارد برای بیعانه تعیین و عرف محله در نظر تعیین شده است.

پایدار باشید.

پیام بگذارید