adfilekhoneh فروردین ۱۵, ۱۴۰۲ 0 نظر

علت استقبال ایرانی ها برای سرمایه گذاری در ترکیه!

علت استقبال ایرانی ها برای سرمایه گذاری در ترکیه!

ترکیه، کشوری که در سال های گذشته مقصد بسیاری از هموطنان عزیزمان برای مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک شده است. این کشور همانند ایران عزیزمان از شرایط آب و هوایی مناسب! و جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است با این تفاوت که بر خلاف شرایط کنونی کشور ما، اهمیت بسیاری به گردشگران و سرمایه گذاران خارجی خود می دهند. همین موضوع سبب رشد فزاینده گردشگرانی شده است که مقصد خود را کشور ترکیه تعیین می کنند.

 

علت استقبال ایرانی ها برای سرمایه گذاری در ترکیه!

سرمایه گذاری از طریق ملک در این کشور به عنوان یکی از راه های اصلی رسیدن به پاسپورت ترکیه است. بر اساس آمار سایت  ” passportindex ” رتبه پاسپورت ترکیه اکنون با بیش از 50 رتبه بالاتر از کشور ما قرار دهد و در اختیار داشتن پاسپورت این کشور مزایای زیادی برای سرمایه گذاران ایجاد می کنند.

کشور ترکیه علاوه بر ارزش پاسپورت، شرایط بهتری از نظر اقتصادی و اجتماعی فراهم کرده است. بسیاری از هموطنان ترجیح شان بر این است که به جای خرید خانه در تهران، با قیمت های سر به فلک کشیده و چند میلیاردی، این رقم را در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند. متاسفانه خروج ارز از کشور تبعات زیادی به وجود می آورد که تاثیر مستقیم بر نرخ تورم ایجاد میکند، اما با این حال در شرایط کنونی، هموطنانی که از سرمایه کافی برخوردار هستند ترجیح می دهند با جای خرید خانه در کوشه و کنار تهران با قیمت 5 میلیارد و آن هم برای یک خانه کوچک 50 الی 60 متری.  این سرمایه را به کشور ترکیه انتقال دهند و از مزایای آن بیشتر بهره مند شود.

اکنون ایرانی هایی که در ترکیه سرمایه گذاری میکنند در رتبه اول این کشور قرار دارند.

 

پیام بگذارید