adfilekhoneh فروردین ۸, ۱۴۰۲ 0 نظر

هشدار ویلاسازی بدون مجوز قانونی

هشدار ویلاسازی بدون مجوز قانونی

در سال های گذشته روند ساخت و ساز در کشور حتی با توجه رکود مسکن در بسیاری از مواقع، ساخت و ساز ادامه داشته و در کشور ساختمان ها و ویلاهای زیادی بنا شده است. در این راستا استان های شمالی همواره مورد توجه بسیاری پایتخت نشینان بوده است و از این ساخت و ساز ویلا در استان های شمالی کشور رشد چشمگیری داشته است. همانطور که مطلع هستید در استان های شمالی به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی که دارد بسیاری از زمین ها مناسب جهت کشاورزی هستند و نمی توان خانه های مستحکم روی آن ها بنا نمود.

از همین رو مجوز ساخت و ساز جهت ویلا یا آپارتمان سازی در این گونه ملک ها داده نمی شود. با این حال همیشه در چنین شرایطی افراد سودجویی هستند که صرفا منافع مالی خود توجه می کنند و اینگونه ملک ها را بدون مجوز های لازم و طبیعی است بدون سند به فروش می رسانند.

در این شرایط به هیچ عنوان چنین ملک یا زمین هایی را به شما توصیه نمیکنیم. چرا که زمینی سند نداشته باشد، خرید شما را حدی نامعتبر میکند. چه بسا اگر شما ملکی بخرید که بافت کشاورزی داشته باشد و قصد ساخت و ساز در آن را داشته باشید، باید منتظر تبعات آن هم بمانید. ما در فایل خونه همواره خرید ملک هایی را توصیه میکنیم که مشخص، بر اساس استعلامات قانونی و بدون منع باشد.

پیام بگذارید